WIADOMOŚCI

Porównanie bolidów VJM02 i VJM03
Porównanie bolidów VJM02 i VJM03
Poniżej prezentujemy porównanie bolidów Force India VJM02 i VJM03.
baner_rbr_v3.jpg
Porównanie bolidów Force India VJM02 i VJM03
Porównanie bolidów Force India VJM02 i VJM03

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

32 KOMENTARZY
avatar
regi.nrg

09.02.2010 10:24

0

z pewnoscia masywniejszy


avatar
cyk

09.02.2010 10:46

0

Wygląda ciekawie i imponująco, zobaczymy jak szybki będzie.


avatar
REDY

09.02.2010 10:46

0

na Plus


avatar
jfc

09.02.2010 11:07

0

No różnice są spore: Wyraźnie przedłużona środkowa część bolidu - większy rozstaw osi, Chyba trochę skrócony przód, Bardzo zakombinowane przednie skrzydło w porównaniu z bardzo prostym zeszłorocznym, Płetwa rekina, Dziwne montowanie lusterek, Dodane miejsce nad wlotami powietrza na reklamę royal challenge ;)


avatar
mentos11

09.02.2010 11:11

0

Ale numer ostatnie zdjecie jest lustrzanym odbiciem! Który mądrala zauważył?


avatar
kempa007

09.02.2010 11:14

0

hehe musialem to zrobic, bo fotka z ubieglego roku byla inna. Tak samo wczesniej robilem ;-)


avatar
quick B

09.02.2010 11:19

0

Bardziej rozwinięte przednie skrzydło i mocniej rozbudowany korpus vhyba też nieco dłuższy.


avatar
Bmw-Sauber_fan

09.02.2010 11:29

0

widac ze ida swoja droga i nie zerzneli projektu red bulla tak jak niektorzy. brawo i powodzenia


avatar
tReNt

09.02.2010 11:32

0

Mogłes Kempa porównać równając przednią oś... albo przód ogólnie... bo bolid się wydłużył do tyłu (przesunięcie masy ze względu na bak i przednie opony - zmniejszenie podsterowności)


avatar
kempa007

09.02.2010 11:37

0

a jaka to roznica? Zrobilem tak bo na bialym tle slabo widac nos, z reszta nie rownalem do tylu tylko do tylnych opon...


avatar
LoLeK_LOL

09.02.2010 11:40

0

Ping Pong zastapi Petrova podczas testow... a tutaj oczywiscie nic o tym nie ma


avatar
jar188

09.02.2010 12:20

0

@11. LoLeK_LOL, A skąd ty masz takie info, bo żaden poważny portal o F1 nie podał takiej informacji a Renault też tego nie potwierdziło, wiec po co się wyrywasz z takimi informacjami?


avatar
ripazha8

09.02.2010 12:31

0

byl na powaznym portalu internetowym wp


avatar
cyk

09.02.2010 12:32

0

oni zawsze wszystko wiedzą najlepiej :)


avatar
walerus

09.02.2010 12:38

0

No ładny...


avatar
Anteaus

09.02.2010 12:50

0

Generalnie tak jak u wszystkich . Bolid bardziej nadmuchany mniejsze wloty powietrza i zmienione ospojlerowanie Swoją drogą to tak sobie pomyślałem czemu w końcu ktoś nie zrobi czegoś z tymi lusterkami ?Zamontowanie jakiś kamerek i monitora w kokpicie na pewno zmniejszyłoby opór powietrza. Czyżby to nie miało żadnego znaczenia tam gdzie walczy się o ułamki Cx


avatar
fezuj

09.02.2010 13:01

0

Bolid jak bolid każdy coś nowego kombinuje, ale co to jest to się w praniu dopiero okaże.


avatar
arecki__

09.02.2010 13:21

0

16. Oczywiście specem nie jestem, ale być może więcej korzyści płynie z możliwości odpowiedniego skierowania strumienia powietrza? No i nie wiadomo czy przepisy pozwalają na motowanie kamerek i monitorów. Inna rzecz: czy waga takiego sprzętu z okablowaniem nie przewyższyłaby klasycznych lusterek...


avatar
Konik_mekr

09.02.2010 13:37

0

18. arecki__, ale wiesz, w bolidzie i tak montuje się balast, kamery są również (w końcu sa ujęcia on board), a taki system nie ważyłby zbyt wiele. Jak dla mnie pomysł bardzo ciekawy, gratuluję kreatywności;)


avatar
Bartec

09.02.2010 13:39

0

A propos porównań, uważam, że bez sensu są prośby o jakieś tam wyrównanie zdjęcia żeby zobaczyć długość czy co innego. O ile zdjęcie nie jest robione w dokładnie takim samym ustawieniu aparatu i obiektu fotografowanego bla bla bla itd. to żadnych porównań poza oględnymi zrobić się nie da.


avatar
Anteaus

09.02.2010 13:50

0

Waga tego sprzętu jest żadna także możliwe ,że chodzi o przepisy


avatar
Oset72

09.02.2010 13:52

0

Powinniscie sie postarac chyba o angaz w ktoryms teamie :)))


avatar
Bartec

09.02.2010 14:30

0

Co do lusterek to w przepisach na ten rok jest w punkcie 14.3 regulaminu FIA jest że 1. muszą być dwa 2. muszą mieć wymiary 150 na 50mm 3. muszą być umieszczone nie bliżej niż 250mm od osi kokpitu To tak w skrócie bo w regulaminie jest to opisane dokładniej. Poza tym delegat FIA "musi być usatysfakcjonowany" praktyczną demonstracja faktu, że kierowca widzi w lusterkach co ma za sobą.


avatar
Dr Prozac

09.02.2010 14:40

0

Przednie skrzydło jest zeszłoroczne. Mieli takie w ostatnim wyścigu. Ciekawie z tyłu wygląda, chciałbym fotkę dyfuzora obejrzeć.


avatar
figo7

09.02.2010 15:26

0

Coś mi się wydaje że Force India w tym sezonie jednak coś będzie mogła zaprezentować daję im 8 punktów i jedno trzecie miejsce .


avatar
biter1

09.02.2010 15:27

0

Pytanie, na innym portalu - nie branżowym - przeczytałem że VJM03 ma "Połączoną z tylnym skrzydłem obudowę silnika" Ok ja widzę że ma płetwę rekina ale nie dopatrzyłem się żeby była połączona z tylnym skrzydłem to raz a dwa czy takie połączenie było by dozwolone w przepisach? Czy ja jestem ślepy czy autor tamtego artykułu niedowidzący i nie ma połączenia żadnego?


avatar
fabian

09.02.2010 15:49

0

No to hindusi zrbili całkiem nowe auto!


avatar
pbg

09.02.2010 16:09

0

fakt, że chyba nowe ale innowacji w pakiecie aero to ja się tu zbytnio nie dopatrzyłem wręcz przeciwnie cały samochód przypomina mi zeszłoroczne konstrukcje, ale może to tak ma być bo nadmierny docisk na pewno będzie miał wpływ na apetyt V8... ciekawe jak podłoga i dyfuzor


avatar
Forza Ferrari

09.02.2010 16:39

0

Bardzo dobry chociarz będzie miał większy opór powietrza ale sądze że ma spory potencjał ten bolid;]


avatar
melo

09.02.2010 16:53

0

Bardzo dobrze widać na przykładzie Force India jak ewoulują przednie skrzydła.


avatar
zaq12wsx

09.02.2010 19:29

0

Zobaczymy jak będzie się spisywał na testach, a tak w ogóle to fajny


avatar
Konik_mekr

22.10.2010 18:46

0

Coś główka opadła za bardzo, wygląda, jakby spał... ale w sumie treningi były rozgrywane w środku nocy, nie ma co się dziwić:)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu